
5 praktyk Agile marketingu

Duże przedsiębiorstwo postanowiło niedawno sprawdzić, jak użytkownicy zareagują na nową ofertę wysyłaną za pomocą poczty e-mailowej.
Dział marketingu przygotował odpowiednie listy mailingowe, copywriterzy zajęli się treścią,
graficy zadbali o design, a dział prawny potwierdził, że z ich punktu widzenia wszystko jest w porządku.
Cały ten proces trwał… 8 tygodni..
Przeczytaj więcej na: sprawnymarketing.pl
Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak rozpoznawanie użytkownika po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne..
Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookie, przeglądając karty po lewej stronie.
Ściśle konieczne pliki cookie powinny być włączone przez cały czas, abyśmy mogli zapisać preferencje dotyczące ustawień plików cookie.
Jeśli wyłączysz ten plik cookie, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć pliki cookie.
Więcej informacji Polityka prywatności