
Marketingowe Podsumowania Tygodnia to cykliczne spotkania na żywo w formie FB LIVE w trakcie których prezentujemy najciekawsze marketingowe newsy. Co omawiamy w ostatnim odcinku?
.........
● Czas na TikTok
TokTok podbija światowy rynek social media. To jest ostatni moment, żeby wejść na niego jako wczesna większość.
● Wyciekły statystyki TikToka
Wyciekły dane TikToka, z których jasno wynikają plany reklamowe platformy. Wprowadzony zostanie m.in. natywny system reklamowy z innowacyjnymi formatami.
● Polscy użytkownicy TikToka (raport)
GetHero przygotowało raport o polskich użytkownikach aplikacji TikTok. Badanie przeprowadzono na 3,5 tys. użytkowników. Statystyki są bardzo ciekawe.
● Zmiana formatu reklam na Messengerze
Facebook zmienił rozmiar reklam na Messengerze. Większość marketerów będzie zawiedziona.
● Otwarte standardy messaging’u
A co gdyby tak wymusić na Facebooku udostępnienie kodów źródłowych swoich aplikacji do chatowania?
● Wiadomości Prywatne przyszłością Social Media
Coraz więcej osób korzysta głównie z wiadomości prywatnych. Czy jest to przyszłość sociali?
● Facebook wprowadza Certyfikację dla partnerów marketingowych
Dodatkowe możliwości jakie daje nowy certyfikat wyglądają bardzo dobrze. Na razie dostępny jest dla 2 firm, ale czy inni również powinni się nim zainteresować?
● Nowe ankiety na Instagram Stories
Instagram wprowadza nowe naklejki quizowe.
● Integracja IG stories z Netflixem
Od niedawna na instagramowych stories można udostępniać treści z Netflixa.
● Cała prawda o rekordowym jajku i reklamy z Super Bowl
O co chodziło z rekordowym jajkiem, które niedawno podbiło Instagram?
ŹRÓDŁO: https://www.facebook.com/SprawnyMarketing/