Jesteś tutaj
Home > Bez kategorii > Marketingowe Podsumowania Tygodnia

Marketingowe Podsumowania Tygodnia

Marketingowe Podsumowania Tygodnia to cykliczne spotkania na żywo w formie FB LIVE w trakcie których prezentujemy najciekawsze marketingowe newsy. Co omawiamy w ostatnim odcinku?
.........

● Czas na TikTok

TokTok podbija światowy rynek social media. To jest ostatni moment, żeby wejść na niego jako wczesna większość.

 Wyciekły statystyki TikToka

Wyciekły dane TikToka, z których jasno wynikają plany reklamowe platformy. Wprowadzony zostanie m.in. natywny system reklamowy z innowacyjnymi formatami.

● Polscy użytkownicy TikToka (raport)

GetHero przygotowało raport o polskich użytkownikach aplikacji TikTok. Badanie przeprowadzono na 3,5 tys. użytkowników. Statystyki są bardzo ciekawe.

● Zmiana formatu reklam na Messengerze

Facebook zmienił rozmiar reklam na Messengerze. Większość marketerów będzie zawiedziona.

● Otwarte standardy messaging’u

A co gdyby tak wymusić na Facebooku udostępnienie kodów źródłowych swoich aplikacji do chatowania?

● Wiadomości Prywatne przyszłością Social Media

Coraz więcej osób korzysta głównie z wiadomości prywatnych. Czy jest to przyszłość sociali?

● Facebook wprowadza Certyfikację dla partnerów marketingowych

Dodatkowe możliwości jakie daje nowy certyfikat wyglądają bardzo dobrze. Na razie dostępny jest dla 2 firm, ale czy inni również powinni się nim zainteresować?

● Nowe ankiety na Instagram Stories

Instagram wprowadza nowe naklejki quizowe.

● Integracja IG stories z Netflixem

Od niedawna na instagramowych stories można udostępniać treści z Netflixa.

● Cała prawda o rekordowym jajku i reklamy z Super Bowl

O co chodziło z rekordowym jajkiem, które niedawno podbiło Instagram?

 

ŹRÓDŁO: https://www.facebook.com/SprawnyMarketing/

Podobne artykuły

Górna strzałka