Od czego zależy pozycja strony ?

Home  >>  model biznesowy  >>  Od czego zależy pozycja strony ?

Od czego zależy pozycja strony ?

On Luty 25, 2017, Posted by , in model biznesowy, pozyskiwanie klientów, zespół, tags , , , , , , , , , With Możliwość komentowania Od czego zależy pozycja strony ? została wyłączona

Po pierwsze ma na nią wpływ zbyt wiele czynników i wie o nich tylko Google. Oczywiście części można się domyślać ale nigdy nie będziemy znali wszystkich. Po drugie wyniki wyszukiwania Google są zależne od wielu parametrów. Oczywiście możemy śledzić średnią pozycję danej witryny w sieci ale raczej śledzenie tej pozycji przy pomocy narzędzia, które dostarczyła nam firma z którą mamy umowę nie jest najlepszych pomysłem – może przynajmniej jakby był jakiś serwis niezależny, który mierzy średnią pozycję naszej witryny w wynikach wyszukiwania to miałoby to większy sens. Od czego zależą więc wyniki które widzimy w naszej wyszukiwarce:

Kto szuka? Google analizuje nasze indywidualne relacje z różnymi osobami i wyświetla nam indywidualne wyniki w zależności od tego jakie strony historycznie wybierała nasza sieć znajomych. Tu przez sieć znajomych rozumie się przede wszystkim ludzi podobnych do nas. Podobnych znaczy ludzi z podobnymi zachowaniami w sieci.
Jakiego urządzenia używa? W zależności od tego, czy wpisujesz zapytanie do wyszukiwarki z telefonu, tabletu, czy komputera, w zależności od tego z jakiego rodzaju przeglądarki internetowej korzystasz, za każdym razem możesz mieć inne wyniki wyszukiwania dla tej samej frazy.
Z jakiej lokalizacji szuka? W zależności od tego, czy w momencie kiedy wpisujesz zapytanie jesteś w Poznaniu, czy w Warszawie to wyniki takiego zapytania dla tej samej frazy mogą być różne. Co więcej, w zależności w jakich lokalizacjach przebywasz więcej czasu albo w zależności od tego jakie lokalizacje odwiedzałeś w ostatnim czasie wyniki wyszukiwania mogą być różne. Nawet w zależności od tego z jakiej dzielnicy w danym mieście zadajesz pytanie do Google to wyniki wyszukiwania mogą być różne.
Kiedy szuka? W zależności czy szukasz rano, czy wieczorem, czy szukasz w sobotę, czy w środę to wyniki wyszukiwania mogą być różne.

Trzeba się napracować, żeby zbudować silną markę w sieci i wtedy Google to docenia dając nam wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Trzeba występować na konferencjach, a wideo z naszych wystąpień powinno być dostępne w sieci i odpowiednio zoptymalizowane w taki sposób, żeby wskazywać na naszą markę. Trzeba angażować się w różnego rodzaju branżowe inicjatywy jak przygotowywanie raportów rynkowych, czy analiz – można je przygotowywać samemu ale można także uczestniczyć aktywnie w analizach przygotowywanych przez różnego rodzaju organizacje branżowe. Trzeba aktywnie tworzyć artykuły lub wpisy na bloga i dzielić się nimi w mediach społecznościowych w taki sposób, żeby wywoływały one zaangażowanie – to nie może być nudne – żeby to robić trzeba znać się na mediach i wiedzieć co ludzie chcą dostać. Prawdziwy PR (Public Relations) jest teraz ważny jak nigdy dotąd jeżeli chodzi o zbudowanie prawdziwej pozycji naszej strony internetowej w wynikach wyszukiwania.

foto: Fachowcy.pl

Oczywiście są pewne fundamenty, które można zrobić poprawnie i które dają dobrą podstawę do budowania naszej marki w Internecie. Dlatego właśnie stworzyliśmy naszą ofertę pakietów oferowanych w ramach Fachowcy.pl – usługi zawarte w tych pakietach dają solidny fundament do budowania pozycji Twojej firmy w sieci. My zmieniamy rynek. Niektórym może się wydawać, że my tylko budujemy strony internetowe tak jak wiele innych firm, ale jest jedna rzecz inna w naszym podejściu. A w zasadzie dwie rzeczy. Pierwsza rzecz to, że my nie podchodzimy do strony internetowej jak to dzieła, które robimy i zapominamy. Każda firma się rozwija, a każdy krok jej rozwoju powinien być odzwierciedlony na jej stronie internetowej. Obecność firmy w internecie to proces ciągły i tylko w taki sposób można zbudować silną markę w sieci. Druga rzecz, którą robimy inaczej to podchodzimy kompleksowo do obecności firmy w internecie – nie tylko budujemy stronę ale także dajemy firmie wszystkie narzędzia niezbędne do tego aby pozyskać zlecenia z internetu. Wszystko to dostarczamy w taki sposób, żeby była pełna automatyzacja bo wiemy, że przedsiębiorca jest zajętym człowiekiem i nie ma co liczyć na to, że stanie się ekspertem od marketingu internetowego – on ma być fachowcem w swojej dziedzinie, a całość pracy na obecnością jego firmy w internecie powinien powierzyć fachowcom od internetu – taka urzekająca jest nasza historia 😉

źródło: Fachowcy.pl

foto: Fachowcy.pl

 

 


 

ZAPISZ się, by otrzymywać wiadomości dla WYBRANYCH

KURS Personal Brand Master Class. ZAPISZ SIĘ (zero SPAMU)

Comments are closed.
%d bloggers like this: