
12 dobrych praktyk budowania relacji z klientami

Każdej firmie powinno zależeć na pozyskaniu nowych klientów. Jednak w biznesie jeszcze ważniejsze jest pozyskanie klientów stałych i lojalnych. Nie będzie to jednak możliwe bez wytworzenia między firmą a klientami długotrwałych relacji, które byłyby oparte na wzajemnym zaufaniu.
Dobrze obsłużony klient może sprowadzić do Twojej firmy nowych konsumentów.
Ludzie z zasady chętniej wierzą znajomym czy rodzinie niż obcym ludziom, więc rekomendacja zadowolonych osób może być najtańszym i najprostszym sposobem na zdobycie nowych klientów.
Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak rozpoznawanie użytkownika po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne..
Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookie, przeglądając karty po lewej stronie.
Ściśle konieczne pliki cookie powinny być włączone przez cały czas, abyśmy mogli zapisać preferencje dotyczące ustawień plików cookie.
Jeśli wyłączysz ten plik cookie, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć pliki cookie.
Więcej informacji Polityka prywatności