Zanim wybierzesz system CRM

Co to jest CRM?

CRM (customer relationship management) to najprościej rzecz ujmując zarządzanie relacjami z aktualnymi i potencjalnymi klientami, czyli tzw. zbiór zadań, procedur i narzędzi, które są niezbędne w kontakcie z kontrahentem. Koncepcja zarządzania przedsiębiorstwem stawiająca na pierwszym planie relacje z kupującym pojawiła się już szereg lat temu, ale dopiero w ostatnim czasie osiągnęła tak wysoką popularność.

źródło: itcube.pl

Gdy jednoosobowa firma zaczyna się rozrastać, pojawiają się problemy z przepływem informacji i można łatwo zgubić się w ustaleniach z kontrahentami. Na pomoc przychodzi system CRM. Poznaj mnóstwo wskazówek, jak wybrać i wdrożyć CRM w firmie, żeby faktycznie ułatwiał ci pracę.

źródło: Mała Wielka Firma

Exit mobile version
Przegląd Prywatnosci

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z użytkowania. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Niezbędne pliki cookie

Ściśle niezbędne pliki cookie powinny być włączone przez cały czas, abyśmy mogli zapisać Twoje preferencje dotyczące ustawień plików cookie.

Jeśli wyłączysz ten plik cookie, nie będziemy mogli zapisać Twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, będziesz musiał ponownie włączyć lub wyłączyć pliki cookie.